رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

حضور شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در چهارمین نمایشگاه بین المللی

6/26/2021 12:00:00 AM - 6/26/2021 12:00:00 AM
|
|

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته روز دوشنبه 31 خرداد ماه در مراسمی با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، تاپیکو و تاسیکو، نیز روسای انجمن های و اتحادیه مرتبط با این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
دراین نمایشگاه که تا سوم تیرماه دایر بود، چندین  شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین تولیدات محصول، تجهیزات وخدمات خود را ارئه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته در فضایی به وسعت 10‌هزار متر مربع در سه سالن برگزار شد که در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.
حضور شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته، فرصتی بود که ضمن معرفی هر چه بیشتر شرکت  دستاوردها و موفقیت های مهمی را موجب گردیده است.
جا دارد از مجموعه هلدینگ سلولزی و مدیریت عالیه آن سرکار خانم دکتر ابروفراخ و همکاران ایشان و نیز کلیه همکاران ارجمندی که نسبت به برنامه ریزی و برگزاری این نمایشگاه تلاش و مساعدت حداکثری را داشتند قدردانی بعمل می آید.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین