رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

بازدید مدیرکل سازمان استاندارد استان مازندران از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

6/11/2023 2:47:06 PM - 6/11/2023 2:47:06 PM
|
|

مدیرکل استاندارد استان مازندران جناب آقای دکتر ملا علی پور و هیئت همراه به اتفاق مدیرعامل و مدیران شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از خط تولید بازدید نموده و در جریان فرایند این واحد تولیدی قرار گرفتند.

در این بازدید، ضمن ارائه گزارش از عملکرد فعالیت تولید محصولات شرکت چوب خزر کاسپین و فرآیند تولید محصولات شرکت توسط مهندس محمودی، مدیرعامل وقت، مسائل و مشکلات کیفیتی پیش روی تولید نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان در این دیدار امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت چوب خزر کاسپین را از لحاظ حرفه‌ای و دقت در آزمایشات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت در کمیسیون های تدوین استاندارهای ملی ایران و فعالیتهای آموزشی همکاری های خوبی به اداره کل استاندارد استان ارائه دهد.

در ادامه مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین نیز پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری فی مابین ارائه نمود.

محمد تقی کاظمی مدیر کنترل کیفیت شرکت صنایع چوب خزر کاسپین گزارشی از عملکرد آزمایشگاه این شرکت و برخی از دستاورد‌های مهم آن در رابطه با تولید، کیفیت محصول و کنترل هزینه‌های مربوط به مصرف مواد اولیه و کمکی، استقرار و پیاده سازی سیستم های مدیریت یکپارچه، کیفیت و... ارائه کرد.

دکتر ملا علی پور در این بازدید ضمن خدا قوت، از تلاش و خدمات این شرکت در راستای ارتقای سطح کیفیت ملی، قدردانی کرد.

خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین