رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

2/27/2023 11:13:39 AM - 2/27/2023 11:13:39 AM
|
|

 ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا به اتفاق ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل هلدینگ تاسیکو و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت از بخشهای مختلف کارخانه (خط تولید،آزمایشگاه،انبار) وسایر قسمتهای این کارخانه بازدید به عمل آوردند.

در این نشست مجید محمودی مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و  ولادت حضرت عباس(ع)، روز جانباز؛ گزارشی از آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید و مسئولیت های اجتماعی، توسعه منابع انسانی، استفاده از فناوری های روز دنیا در سیستم های انبارداری، بومی سازی ها و استفاده از ظرفیت شرکت ارائه کرد.

ابراهیم بازیان؛ در جریان این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و توسعه سرمایه های انسانی، خواستار توجه کامل به کیفیت و دقت روش های ارزیابی و استفاده از رویکردهای جدید و موثر در فرایند توسعه کارکنان شد.

وی افزود؛  عملکرد فعلی نشان می‌دهد که شرکت خزر کاسپین از سرمایه‌های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد آن‌ها کاملاً مشهود است.

ابراهیم نصرالهی مدیرعامل هلدینگ تاسیکو از چوب خزر به عنوان یکی از برترین شرکت های عرصه صنعتی نام برد و ادامه داد: تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با شعار و حرف اتفاق نمی افتد بلکه با همین فعالیت هایی رخ می دهد که در مجموعه بزرگ شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در حال انجام است.

در پایان ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درخصوص توسعه خط تولید جدید به عنوان فاز بعدی این شرکت گفت: پروژه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از اولویت های ماست و باید با استفاده از ظرفیت ها برای اجرایی شدن آن در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روزآمد برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین