رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

افتتاح پروژه حذف تصفیه پساب به مناسبت دهه فجر با حضور مدیرعامل هلدینگ تاپیکو و تاسیکو

2/9/2023 2:58:34 PM - 2/9/2023 2:58:34 PM
|
|

چهارشنبه 19 بهمن ماه پروژه حذف تصفیه پساب به مناسبت دهه فجر در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین؛ مدیر عامل محترم هلدینگ تاپیکو و تاسیکو پس از افتتاح پروژه پساب به اتفاق هیات همراه و اعضای هیات مدیره از بخشهای مختلف کارخانه (خط تولید،آزمایشگاه،انبار) وسایر قسمتهای این کارخانه و واحد فیبر بابلسربازدید بعمل آوردند.

مسعود اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در سخنانی با بیان این که همه تلاش ما این است که در جهت جهش تولید و صادرات و کاهش وارادات گام برداریم و حتی در سال آینده نیز این استراتژی را در دستور کار خود داریم، گفت: ما علاوه بر  این که بحث برندینگ و تبلیغات را در برنامه خود قرار داده‌ایم، در کنارآن به مسئولیت های اجتماعی نیز نگاه ویژه ای داریم.

وی با تاکید بر اینکه هلدینگ تاپیکو و تاسیکو همواره پشتیبان و حامی تحقیقات در حوزه بهبود کیفیت محصولات و نوآوری های جدید بوده است و خوشبختانه شرکت چوب خزر ظرفیت های علمی و کارشناسانی مجرب در حوزه mdf، پارکت و pvc  را دارد و این روند باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده محصول میگردد. انتظار میرود شرکت خزر کاسپین با همکاری هلدینگ تاپیکو  برنامه ریزی لازم جهت تسری مطالعات و دانش فنی مربوطه به سایر شرکتهای تابعه را انجام دهند.

مجید محمودی مدیرعامل این شرکت با تبریک فرارسیدن میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر و نیز گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ملت ایران، اظهار داشت:  در این پروژه حذف پساب PSF   ریفاینر با استفاده از سیستم ZLD بر اساس برنامه ریزی‌ها، انتقال و تصفیه پساب این شرکت با همکاری مدیران و پرسنل خزر کاسپین در سه مرحله ساخت ایستگاه پمپاژ پساب در محل تصفیه خانه، احداث خط انتقال پساب به پالایشگاه و ساخت تصفیه خانه در محل این شرکت انجام گرفته است، به طوریکه 21 متر مکعب پساب شرکت در شبانه روز را تصفیه می کند.

دکتر اسم خانی و مهندس نصرالهی به اتفاق مدیرعامل شرکت خزر کاسپین با خانواده شهید جعفری، شهید نخبه شهرستان آمل دیدار کردند.

اسم خانی افزود: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست و خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است که باید به بهترین وجه ممکن در جامعه عملی شود.

خاطر نشان می‌شود که شرکت شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین