رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

پایگاه مقاومت بسیج شهدای ششم بهمن شهرستان آمل واقع در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افتتاح گردید.

12/9/2021 11:36:03 AM - 12/9/2021 11:36:03 AM
|
|

با حضور فرمانده سپاه ناحیه آمل، معاون ایشان( مسئول پایگاههای بسیج مقاومت کارگری شهرستان آمل)  قائم مقام و مدیران این شرکت، پایگاه مقاومت بسیج شهدای ششم بهمن شهرستان آمل واقع در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین افتتاح گردید.
 
در این مراسم جناب سرهنگ عسگری با اشاره به اهمیت و اهداف تشکیل بسیج گفت: یکی از رسالت‌های مهم تشکیل بسیج حفظ معنویت انقلاب اسلامی همراه با حفظ اخلاق و خدمت به مردم و همچنین اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی می‌باشد، بسیجیان می توانند الگوی صبر و  استقامت و مقاومت در برابر تهدید دشمنان باشند.
وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پایگاه و بالابردن روحیه بسیجی در بین نیروهای شرکت در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بلندی برداشته شود.
دکتر بریمانی قائم مقام شرکت نیز بنابه اهمیت روحیه بسیجی تقویت فرهنگ ایثار و گذشت وحدت و همدلی در جهت عبور از رکود، تولید محصولات کیفی و رضایتمندی مشتریان در سال مزین بنام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها را خواستار گردید و اذعان داشت، شرکت صنایع چوب خزر کاسپین تا کنون نسبت به تحقق برنامه های بودجه موفق عمل نموده است و امیدواریم با تلاش و پشتکار پرسنل زحمتکش شرکت، توفیقات مضاعف را شاهد باشیم.

 

در پایان این مراسم فرمانده سپاه شهرستان طی حکمی آقای کمال رستمعلی را بعنوان فرمانده این پایگاه منصوب نمود.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین