رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

لوح تقدیر و نشان برند سبز به صنایع چوب خزر کاسپین اهدا شد.

9/25/2021 12:20:24 PM - 9/25/2021 12:20:24 PM
|
|

در کنفرانس و جایزه بین المللی برند سبز؛

لوح تقدیر و نشان برند سبز به صنایع چوب خزر کاسپین اهدا شد

شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در کنفرانس بین‌الملی و جایزه برند سبز، در میان 24 شرکت دریافت کننده این جایزه قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در رویداد کنفرانس بین‌الملی برند سبز موفق شد پس از ارزیابی هیات داوران از بین 150 شرکت‌کننده با قرار در گروه 24 شرکت برتر لوح تقدیر و نشان برند سبز را کسب کند.

گفتنی است؛ این نشان را دکتر حامد بریمانی قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع چوب خزر کاسپین دریافت کرد.

لازم به ذکر است که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با شعار سازمانی؛ "احترام به طبیعت"(محیط زیست ملزم به رعایت و بروز رسانی تکنولوژی تمام صنایع ها) و زنده نگه‌داشتن طبیعت و محیط زیست سالم(با آلوده کردن طبیعت، محیط زیست را نه، خودمان را نابود می کنیم) و نیز  بنویسیم طبیعت، بخوانیم زندگی سالم و پاک‌تر فعالیت های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند با برگزاری دوره‌های خوداظهار، برنامه های  طرح‌های زراعت چوب،  بروزرسانی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت  در پروسه تولید و تجهیز آزمایشگاه بروز کنترل کیفی محصولات و نیز در راستای توسعه فضای سبز و درختکاری گام بردارد.

این همایش با اهداف ارتقاء، توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز، تعامل بین متخصصان و پژوهشگران این حوزه و در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و به کارگیری تکنیک‌های برندسازی و نیز اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌های زیست محیطی به امر برند سبز برگزار شد.

گفتنی است؛ کنفرانس بین المللی برند سبز روز سه‌شنبه  30 شهریور ماه 1400 در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین