رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

تمجید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از مدیران هلدینگ تاپیکو

1/7/2023 10:23:29 AM - 1/7/2023 10:23:29 AM
|
|

میرهاشم موسوی: توفیقات تاپیکو به خاطر حضور مدیران جهادی در این هلدینگ است

مدیرعامل شستا: تاپیکو خط مقدم برنامه های تحولی شستا است

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از عملکرد هلدینگ تاپیکو تقدیر و توفیقات آنها در سال 1401 را نشان دهنده مدیریت جهادی در این هلدینگ و شرکت های تابعه دانست.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز دوشنبه نشست مشترکی را با حضور مدیران این سازمان، مدیران شستا و مدیران هلدینگ تاپیکو برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی، موسوی در این نشست مشترک که در هلدینگ تاپیکو برگزار شد؛ اظهارداشت: توفیقات امروز تاپیکو و شرکت‌های مختلف و صنایع مختلف آن هم در شرایط جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی؛ نشان می دهد مدیرانی جهادی در این حوزه‌ها پای کار هستند. باید قدردان و شکرگذار باشیم که شستا و هلدینگ‌های مختلف مثل تاپیکو و شرکت‌های عملیاتی با همه سختی‌ها در مسیر حرکت رو به جلو هستند و در حال مبارزه با مشکلات و تبدیل آنها به فرصت و مطلوبیت هستیم.

وی همچنین گفت: مسیری که برای چابک‌سازی در تاپیکو طراحی شده، مسیر بسیار خوبی است و ما باید در این هلدینگ فعالیت‌ها را منسجم کنیم و برنامه خوبی برای ادغام طراحی شده است که باید به این برنامه با جدیت عمل کنیم.

ابراهیم بازیان،  مدیرعامل شستا نیز در این نشست، هلدینگ تاپیکو را در خط مقدم تمام برنامه‌های تحولی شستا معرفی کرد و گفت: سازمان مدیریت صنعتی هر سال 100 شرکت برتر را انتخاب می‌کند و اینکه شرکت‌های ما در این مجموعه، روند رو به ارتقاء را طی می‌کنند نشانه حرکت شرکت‌ها در مسیر تعالی است.

خاطر نشان می‌شود که شرکت شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین