رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی امکان پذیر است

آزمایشگاه صنایع چوب خزر کاسپین برای شانزدهمین سال پیاپی به عنوان ” آزمایشگاه همکار نمونه استاندارد استان مازندران” انتخاب شد.

12/25/2022 1:12:39 PM - 12/25/2022 1:12:39 PM
|
|

محمودی مدیرعامل شرکت چوب خزر کاسپین خبر داد: انتخاب آزمایشگاه این شرکت برای شانزدهمین سال پیاپی به عنوان آزمایشگاه همکار نمونه استاندارد استان مازندران
در نشست کمیته فنی اداره کل استاندارد استان مازندران، گواهینامه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین برای ششمین بار طی شانزده سال اخیر به عنوان آزمایشگاه همکار تمدید شد.
آزمایشگاه‌ شرکت صنایع چوب خزر کاسپین بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار اداره استاندارد، قادر به انجام کلیه آزمایش های مطابق با استانداردهای 17025 می باشد و در راستای انجام آزمون‌های فوق به کلیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز تجهیز شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، مجید محمودی مدیرعامل این شرکت با اشاره به نیروی متخصص و تجهیزات آزمایشگاهی موجود گفت: آزمایشگاه صنایع چوب خزر کاسپین از سال 1385 تا 1401 بعنوان آزمایشگاه همکار با اداره استاندارد استان مازندران همکاری می‌نماید که گواهینامه‌ آن برای ششمین بار تمدید شده است. شرکت صنایع چوب خزر کاسپین می تواند با توانمندی خود و با همکاری اداره کل استاندارد، خدمت رسانی خوبی به صنایع استان داشته باشد.

محمد تقی کاظمی مدیر کنترل کیفیت شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با اشاره به دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 17025 تعیین کننده الزامات عمومی برای کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون می باشد که کارآمدی و قابل اعتماد بودن نتایج آزمایش ها را در سطح جهانی نشان می دهد. همچنین با هدف توسعه و ترویج استاندارد در کشور، برخی از فعالیت های قابل انتقال ادارات استاندارد به آزمایشگاه های همکار واگذار گردیده و صدور، ابطال و تمدید نشان استاندارد محصولات منوط به اعلام نتایج آزمون توسط آزمایشگاه های همکار استاندارد است. 

خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

روابط عمومی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین